pátek 12. června 2015

Aregawi petetty: "Luulin, hän oli jänis"

OSLO. Abeba Aregawi sijoittui neljänneksi Bislett Games - tultuaan pettänyt Laura Muir.Hän nauraa.- Luulin, että se oli jänis, sanoo Aregawi kun Sportexpressen tapaamaan kisan jälkeen.


Abeba Aregawi on ollut vaikea alku kauden.24-vuotias on haitannut vammoja sekä takana ja takana reiteen ja odottaa edelleen hänen ensimmäinen voitto.Oslossa, siellä jatkettiin ylämäkeen.Aregawi sijoittui neljänneksi ajalla 4: 03.07. Hän oli vajaat kolme sekuntia jäljessä voittaja Laura Muir Britanniassa ja myös pahoinpiteli Faith Chepngetich Kipyegon Keniasta ja Dawit Seyaum Etiopiasta."Olin huijatuksi"Hän nauraa alistuneesti.- Se on minun vikani, mutta ajattelin, että se oli jänis, sanoo Aregawi ja pyrkii Muir joka käveli kuin höyryjuna radalla.Mutta niin se oli säännöllinen kilpailija, ei vakionopeudensäädin.- Olin huijata. Mutta ei ole mitään ongelmaa. Se tulee.Abeba Aregawi, jotka ovat parantaneet ruotsin, kertoo myös, että kiinnitystapit ovat nyt vihdoinkin alkaneet laskea. Lisää: http://suomibets.com.- Minulla oli kipeä selkä ja lamaannuttaa, mutta se tuntuu paremmin nyt. Tulen taas.Katseita kohti World CupSinun pitäisi levätä, jos sinulla on kipuja?- Hm ... Se alkoi Dohassa ja sen jälkeen se on tehnyt erittäin kivulias takana. Mutta saan hierontaa ja hoitoa. Toivottavasti se tuntuu vielä paremmin seuraavassa kisassa.Oletko huolissasi, että olet hieman jäljessä toiset?- Ei. Tiedän minun muodossa, mutta se ei ole ongelma. Se tulee World Cup. Toivon World Cup. Jos en ole loukkaantunut, sitten minä. Ei ole mitään ongelmaa. Se on urheilu!- Jos en ole kipua, niin tiedän, että aion voittaa!

Žádné komentáře:

Okomentovat