pátek 24. dubna 2015

Bolt: tyhmin asia mitä olen koskaan kuullut

Tyson Gay, 32, sai doping rangaistus alennetaan.
Täysin väärä mukaan Usain Bolt, 28.
- Se tyhmin asia mitä olen koskaan kuullut, sanoo Jamaikan.



Tyson Gay vaaransi kahden vuoden suspension 2013 jälkeen Positiivista anabolisia steroideja. Mutta WADA Usada lyhentää rangaistus kun amerikkalainen yhteistyötä organisaation läpi koko prosessin.
Gay kiinni yhden vuoden sijasta. Superstar Usain Bolt mielestäni se oli täysin väärä tehty. Hän oli halunnut enää lauseen.
- Olin todella vihainen siitä. Se tyhmin asia mitä olen koskaan kuullut. Sen sijaan pitäisi: "Jos huijaat - sinut heitetään urheilua", sanoi Usain Bolt mukaan BBC.
Bolt on menettänyt kaiken kunnioituksen
Gay sai rangaistuksensa toukokuu 2014, mutta se bakdaterades kesäkuuhun 2013.
Tämä tarkoitti sitä, että 32-vuotias voisi kilpailla päivästä kesäkuuta 2014 ja viime vuonna hän juoksi nopeammin kuin Bolt.
- En odotan kilpailevat Tyson sanoo Bolt Runners World.
- En ole huolissani menettää. Se on enemmän, että minulla oli niin paljon kunnioitusta häntä ennen. Se on suunnilleen sama tunne kuin silloin, kun vanhemmat ovat pettyneitä heidän lapsensa, jotka eivät ole tehneet mitään väärää.
- Sinun täytyy pelotella harjoittajia, jotta he alkavat ajatella seurauksia, jos he tekevät väärin. Ketä kiinnostaa, jos on ankaria rangaistuksia?

Žádné komentáře:

Okomentovat