středa 15. dubna 2015

"Pian saamme olla yhdessä"

Heistä tuli maailmankuulu aikana keskusjärjestö Cup 2013 Brasilian keskusta-takaisin parin uudestisyntynyt nuorempi versio.
Nyt lupaus Thiago Silva ja David Luiz tavata heidän lookalikes.


Kun lopullinen Confederations Cup, joka tunnetaan myös nimellä World Cup Brasiliassa vuonna 2013, se oli puhutuimmista aihe internetissä ei ole kyse Neymar, Espanjan maajoukkueessa tai itse peliin. Se kaikki puhui oli kuva kaksi nuorta poikaa Pohjois Teresina, Brasilia.
30000000 osumia
Murilo ja Lian naapuri Roseane de Sousa näki samankaltaisuuden naapurimaiden lasten ja Brasilian keskusta-back pari Thiago Silva ja David Luiz. Ja hän ei ollut yksin.
- Olen lähetetty valokuva David Luiz ja Thiago Silva Facebook-profiileja. Jos ihmiset näkivät sen ja alkoi jakaa. Olin peloissani, kun joku sanoi, että se oli 30 miljoonaa osumaa, he sanoivat Sousa Globo 2013.
Se ei ollut kauan ennen merkkiä itse myös hukkuu kysymyksiä samankaltaisuutta.
Thiago Silva: Onko suuni
- On mahdotonta nähdä sitä. Kymmenen tekstiviestejä saan nyt yhdeksän tähän kuva. Se on tullut Italiasta, Ranskasta ja jopa minun presidentti PSG lähetti sen minulle. Hassua, mutta haluan korostaa, että se ei ole minä eikä David kuvassa (haha). Me emme tienneet mitään, mutta ne ovat hyvin samanlaisia ​​meille. Hän on minun suuni, oikea, vitsaili Thiago Silva.
Kun kuva on otettu vuonna 2013 olivat Lian (Thiago Silva) vuosi ja kahdeksan kuukautta Murilo (David Luiz) kolme vuotta. Kaksi vuotta myöhemmin, lapsilla on nyt toive.
Sosiaalisessa mediassa, ne ovat julkaisseet kuvia, joissa he pyytävät tavata heidän vanhin peilikuvia. Vastaukset eivät ole saatu.
"Pian saamme olla yhdessä", kirjoittaa David Luiz hänen Instagram-tiliä, jonka hän julkaisi myös Murilos kuva.
"Etsitään tapa tavata. Jumala siunatkoon sinua ja serkku, kun olemme yhdessä ", kirjoittaa Thiago Silva Lian valokuva.

Žádné komentáře:

Okomentovat